Yükleniyor, lütfen bekleyin..

Dijital Pazarlama, günümüzde önemli bir reklam aracıdır. İnternet ve mobil cihazların yaygın kullanımı ile birlikte, müşterilerin çoğunluğu online olarak ürün ve hizmetler hakkında bilgi edinmeyi tercih eder. Bu nedenle, işletmeler dijital pazarlama stratejileri kullanarak online olarak müşterilere ulaşma ve onların dikkatini çekme ihtiyacı duyarlar. Dijital pazarlama, sosyal medya, e-posta pazarlama, arama motoru optimizasyonu, içerik pazarlama, reklam ağları gibi farklı yollarla yapılabilir. Hedef kitlenizi tanıyarak, onların ihtiyaçlarına ve tercihlerine uygun bir şekilde pazarlama yapmanız, müşteri sadakatini ve satışları arttırmanıza yardımcı olacaktır.


- Marka, ürün analizi
- Hedef kitle analizi
- Demografik hedef kitle belirlenmesi
- Reklam verme amaç ve stratejilerinin belirlenmesi
- Anahtar kelime/kelime gruplarının tespiti
- Reklam görsellerinin hazırlanması
- Google Shopping Ads kurulumları
- Insta Shop kurulumları
- Dönüşüm kurulması
- Google Analytics bağlantısı yapılması